Web Design

Κατασκευή ιστοτόπων – Εφαρμογών διαδικτύου

 

Η κατασκευή ενός ιστότοπου περιλαμβάνει πολλαπλά επίπεδα εξειδικευμένης εργασίας, πολλά από τα οποία απαιτούν ειδικές γνώσεις και εμπειρία. Ξεκινώντας με ένα ερωτηματολόγιο έτσι ώστε να δείξουμε έναν πρώτο δρόμο για τον πελάτη προσπαθούμε να ορίσουμε τον χώρο που θα κινηθούμε έτσι ώστε να μην υπάρχουν εκπλήξεις κατά την πορεία υλοποίησης. Αφού γίνει η πρώτη καταγραφή αναγκών προσδιορίζεται το κόστος και ο χρόνος που απαιτείται για την ολοκλήρωση της σελίδας.

Η κατασκευή μιας ιστοσελίδας πλέον δεν είναι απλή υπόθεση στην περίπτωση που κάποιος δε θέλει να χάσει χρόνο και χρήμα περιπλανώμενος μέχρι να βρει πραγματικά μια λύση η οποία θα δώσει στην επιχείρησή του αλλά και στον ίδιο την ειδοποιό διαφορά για κάτι καινούργιο που τόσο πολύ ψάχνει η αγορά. Περνώντας την ευκαιρία από τα προηγούμενα επισημαίνω ότι η αρχιτεκτονική πχ ενός ιστοτόπου μπορεί να απογειώσει ή να οδηγήσει σε απώλεια επισκεπτών και κατά συνέπεια απώλεια κερδών. Χρήσιμη πάντα είναι μια σελίδα η οποία είναι σε θέση να παρουσιάσει της πληροφορίες της εγκαίρως. Σημαντικό επίσης είναι και το δημιουργικό της σελίδας το οποίο πρέπει να ανταποκρίνεται σε στοχευόμενο κοινό και να πληροί τις ανάγκες του κοινού αυτού. Η σελίδα θα πρέπει να διασυνδέεται με Κοινωνικά Δίκτυα (Facebook, google+, Twitter κα) έτσι ώστε να αντλούμε πάντα καινούργιους επισκέπτες.  Ακόμα θα πρέπει να έχει φιλικό περιβάλλον για τον χρήστη, να είναι ελαφριά και να παρέχει την πληροφορία στον επισκέπτη άμεσα και εύκολα και η αναζήτηση της στις μηχανές αναζήτησης να είναι λειτουργική. Οι βασικότεροι τύποι ιστοτόπων παραθέτονται παρακάτω:

 

  • Promo Site
    • Συνήθως είναι διαφημιστικοί ιστότοποι, αφιερωμένοι σε ένα συγκεκριμένο προϊόν. Συχνά συνυπάρχει σε συνδυασμό με την κύρια εταιρική σελίδα. 
  • Business Card Site
    •  
    • Είναι ο ιστότοπος που περιέχει μια μικρή παρουσίαση, η οποια αποτελείται συνήθως από μερικές σελίδες (1-6) με βασικές πληροφορίες για μια επιχείρηση. Περιέχει για παράδειγμα το εταιρικό προφίλ, την επικοινωνία, τις εγκαταστάσεις της επιχείρησης. Αποτελεί κατά μια έννοια την επαγγελματική σας κάρτα στο διαδίκτυο.
  • Corporate Site
    • Εδώ έχουμε ένα πλήρως λειτουργικό ιστότοπο, ο οποίος μπορεί να αποτελείται από πολλές επιμέρους σελίδες, χωρίς περιορισμούς όσον αφορά τη δυνατότητα ενσωμάτωσης ενθεμάτων, τμημάτων, κατηγοριών και άρθρων. Είναι μια αξιοπρεπέστατη λύση για μια μικρή ή μεσαία επιχείρηση. Ο ιστότοπος αυτός θα προσδώσει κύρος αλλά και θα εδραιώσει την εικόνα σας στο διαδίκτυο. Οι ιστότοποι αυτοί είναι ευρέως διαδεδομένοι και αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος του διαδικτύου, ειδικότερα για τομείς όπως της παραγωγής του εμπορίου αλλά και των υπηρεσιών.
  • E-shop
    • Ένας εταιρικός ιστότοπος ο οποίος παρέχει και κάποιου είδους ηλεκτρονική πώληση είναι το e-shop. Υπάρχουν σελίδες αφιερωμένες στον τρόπο πληρωμής και αποστολής των προϊόντων, καθώς και οι εγγυήσεις για υπηρεσίες. Το ηλεκτρονικό κατάστημα αυξάνει το αγοραστικό κοινό γιατί αναφέρεται σε όλο τον κόσμο, μικραίνοντας το λειτουργικό κόστος της πώλησης, των αποθηκών και των σημείων πώλησης με το προσωπικό. 
  • Portal
    • Οι ιστότοποι αυτού του είδους περιέχουν μεγάλο όγκο πληροφοριών με συγκεκριμένα θέματα. Συνήθως τέτοιου είδους ιστότοποι χρησιμοποιούνται από ειδησεογραφικά πρακτορεία, Συλλόγους (πχ λογιστών), κυβερνητικές σελίδες (πχ ΕΣΠΑ)προσελκύοντας μεγάλο αριθμό επισκεπτών. Κύριο έσοδο για τέτοιου είδους ιστοτόπους είναι οι διαφημίσεις και οι συνδρομές.