Marketing Tools

  ›  Marketing Tools Marketing Tools

MARKETING TOOLS

Οι περισσότεροι από εσάς θα έχετε ήδη καταλάβει ότι η δημιουργία μιας ιστοσελίδας δεν σημαίνει αυτόματα και επιτυχία. Πολλές φορές οι κάτοχοι ενός ιστότοπου διαπιστώνουν ότι ακόμα και καλά σχεδιασμένες ιστοσελίδες δεν έχουν μεγάλη επισκεψιμότητα και συνεπώς δεν επιτυγχάνουν τις πωλήσεις ή τους στόχους που προσδοκούν. Αυτό συμβαίνει γιατί κάποιοι νομίζουν ότι φτιάχνοντας μία ιστοσελίδα τελειώσανε κιόλας, όμως το δύσκολο είναι να κάνεις αυτή την Ιστοσελίδα γνωστή στο ευρύ κοινό. Εάν θέλετε η ιστοσελίδα σας να βρίσκετε ανάμεσα στις πρώτες θέσεις στις μηχανές αναζητήσεις αυξάνοντας έτσι το πελατολόγιο σας και κατά συνέπεια τα κέρδη της επιχείρηση σας, απευθυνθείτε στους ειδικούς που με την πολυετή εμπειρία στο χώρο και στην αποτελεσματική προώθηση ιστοσελίδων με καμπάνιες google ppc (pay per pay) & καμπάνιες facebook εγγυάται για τα θετικά αποτελέσματα.

 

Προώθηση Ιστότοπου – SEO

Ένα σημαντικό εργαλείο που έχουμε στις μέρες μας για την προώθηση των σελίδων είναι και το SEO (Search Engines Optimization). Τι είναι πραγματικά όμως αυτό το SEO. Είναι όλες οι βελτιώσεις και προσαρμογές που πρέπει να γίνουν σε έναν ιστότοπο για να μπορούμε να ελέγξουμε μερικούς παράγοντες  προώθησης του ιστοτόπου έτσι ώστε αποκτώντας το πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων και λειτουργώντας συμβατά με τους αλγορίθμους των μηχανών αναζήτησης να μπορέσουμε να ανεβούμε σε θέσεις προτίμησης των μηχανών αυτών και περισσότερο από όλες στο Google φυσικά. Όσο υψηλότερη είναι η θέση στα αποτελέσματα των αναζητήσεων, τόσο μεγαλύτερο είναι και το ενδιαφέρον από τους επισκέπτες. Άρα καταλαβαίνουμε ότι με το S.E.O. έχουμε άμεση απόδοση των χρημάτων που επενδύσατε. Αύξηση των επισκεπτών άρα και αύξηση πελατείας. Η προωθητική σας κίνηση δεν ξεκουράζεται 365 ημέρες το χρόνο 24ώρες την εβδομάδα. Το όνομα σας αποκτά πλέον αναγνωσιμότητα. Η όλη διαδικασία είναι απαιτεί μεθοδικότητα διορατικότητα και υπομονή, απαιτώντας χρόνο για την επίτευξη των στόχων. Για τον λόγο αυτό πάντα πριν την έναρξη της προσαρμογής γίνεται σαφές το πλαίσιο πάνω στο οποίο θα κινηθούμε θέτοντας τους βασικούς κανόνες στις υποχρεώσεις και απαιτήσεις του πελάτη. Προσπαθούμε σταδιακά επιλέγοντας τις κατάλληλες λέξεις ή φράσεις κλειδιά και αναλύοντας τον ανταγωνισμό για ορθότερη επιλογή λέξεων αυτών. Ακόμα με την βελτίωση της αρχιτεκτονικής της σελίδας και με πρακτικές δυνάμωσες της δημοτικότητας της σελίδας αυξάνουμε τον αριθμό και την ποιότητα των επισκεπτών.  Δεν εφησυχάζουμε αλλά παρακολουθούμε στενά και αν χρειαστεί επαναπροσδιορίζουμε πρακτικές και στρατηγική. Φυσικά είναι από τις λίγες περιπτώσεις εργασιών στο διαδίκτυο γιατί τα αποτελέσματα είναι άμεσα και φαίνονται από τη τελική θέση που καταλαμβάνει η σελίδα στις μηχανές αναζήτησης.


 

P.P.C. (Pay Per Click) Καμπάνιες

Οι καμπάνιες Pay per Click δηλαδή πληρωμή ανά πάτημα του ποντικιού είναι ένας εγγυημένος τρόπος έτσι ώστε ο ιστότοπό σας να γίνει γνωστός και να έχει επισκεψιμότητα από την πρώτη ημέρα λειτουργίας. Με αυτόν τον τρόπο η σελίδα σας θα βρίσκεται στις πρώτες θέσεις του Google αλλά θα βγαίνει αρκετά καλά και στις παράπλευρες αναζητήσεις. Τα αποτελέσματα θα είναι προφανή από τις άμεσες και έμμεσες πωλήσεις και επισκεψιμότητα. Μετρώντας τις παραμέτρους απόδοσης μιας τέτοιας καμπάνιας μπορούμε με διορθωτικές κινήσεις να εξαλείψουμε τις εκτροπές. Το ιδανικό πλαίσιο μέσα στο οποίο ένας ιστότοπος θα έχει την πιο δυναμική και παραμετρική προώθηση είναι ο συνδυασμός S.E.O. & P.P.C.

 

Κοινωνικά Μέσα(Social media)

Η ραγδαία αυξανόμενη χρήση όλο και περισσότερων χρηστών κάθε χρόνο αλλά και η ευρεία αποδοχή των social networks μας δίνουν μια καινούργια δεξαμενή πιθανών επισκεπτών αλλά και μελλοντικών πελατών είτε με κάποιο B2B(Business to Business) ή B2C(Business to Customer) και κάνει επιτακτική την παρουσία σας στα social media ή τουλάχιστον στο Facebook.

Όλες σχεδόν οι ηλικιακές ομάδες πλέον κάνουν από απλή έως βαριά χρήση του Facebook με αποτέλεσμα να είναι πιο σημαντικό διαφημιστικό μέσω από κάποια παραδοσιακά μέσα διαφήμισης όπως η τηλεόραση. Στα κοινωνικά δίκτυα μπορεί τε να δημιουργήσετε τη δική σας σελίδα, στοχεύοντας στο κοινό που σας ενδιαφέρει. Η κίνηση αυτή σας αποφέρει υψηλή απόδοση με χαμηλό κόστος. Συγχρόνως τα αποτελέσματα είναι εύκολα μετρήσιμα από τις άμεσες πωλήσεις. Επίσης σημαντικά με το Facebook είναι κοινωνικά δίκτυα όπως το twitter & YouTube εφόσον το προϊόν σας ή οι υπηρεσίες σας επιδέχονται τέτοιου είδους επικοινωνιακή διαχείριση.

Εάν ο στόχος σας είναι επιχειρήσεις ή επαγγελματίες τότε μπορείτε να προωθήσετε τα προιόντα σας και τις υπηρεσίες μέσω του LinkedIn. Δημιουργώντας μια σελίδα στο LinkedIn αποκτάτε ένα σημαντικό κανάλι ενημέρωσης και διαφήμισης με πολύ χαμηλό κόστος. Σημαντικά φυσικά στην προώθηση των επιχειρηματικών σας σχεδίων παραμένουν το Facebook και το twitter. Η επιλογή είναι δική σας και ανάλογη των αναγκών προώθησης των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρετε.

Εξειδικευμένοι σύμβουλοι μπορούν να σας βοηθήσουν καταγράφοντας και αναλύοντας τις ανάγκες σας για να έχετε την καλύτερη προσέγγιση της αγοράς που σας ενδιαφέρει, έτσι ώστε να σας προσφέρουν τις καλύτερες δυνατές λύσεις σε ανταγωνιστικές τιμές.


 

Newsletters

Το 78% στις onlilne αγορές που πραγματοποιούνται, λαμβάνουν χώρα μετά από την παραλαβή κάποιου διαφημιστικού e-mail και πριν την επίσκεψη ιστοσελίδων (Πηγή: DoubleClick).

Με το παραπάνω καταλαβαίνουμε την αμεσότητα των διαφημιστικών e-mail για την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών είτε είμαστε κάτοχοι μιας ιστοσελίδας είτε όχι. Μπορούμε επίσης να έχουμε μια πιο άμεση ενημέρωση για συγκεκριμένες ομάδες προϊόντων – υπηρεσιών αλλά και με την αναγνωσιμότητα του εταιρικού μας Brand  στο διαδίκτυο.

Έχοντας λοιπόν καλοσχεδιασμένα διαφημιστικά e-mail με εξελιγμένα εργαλεία με δεξαμενές πελατολογίων. Αναλυτικά αποτελέσματα για την αναγνωσιμότητα και διάβασμα των e-mail που στείλαμε. Αλλά και διείσδυση από τα περισσότερα anti-spam policies, μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε  τις πω